Aby ułatwić Czytelnikowi korzystanie z przedstawionych materiałów, dodatek został podzielony na trzy części: Strzały w Starym Świecie, Zasady tworzenia strzał i Mistrz Gry. W pierwszej części przybliżamy fanom Warhammera podstawowe informacje na temat budowy strzał, przebiegu procesu ich wytwarzania oraz zysków i strat, jakie może przynieś ich własnoręczna produkcja. W drugiej prezentujemy gotową do wykorzystania na sesjach mechanikę tworzenia amunicji do łuków, różne rodzaje strzał. Ponieważ Warhammer jest światem fantasy, magii nie mogło zabraknąć nawet w przypadku, z pozoru, zwykłych kawałków drewna z metalowymi grotami. Dlatego zwarte zostały również opisy rytuałów, które umożliwiają tworzenie potężnych magicznych strzał. Część trzecia przeznaczona jest dla Mistrzów Gry. Oddajemy w ich ręce gotowego do wprowadzenia na sesję Bohatera Niezależnego, a właściwie – Bohaterkę. Została ona stworzona tak, aby ułatwić korzystanie z materiałów zawartych w dodatku. Pozwoliliśmy sobie również zamieścić pomysł na scenariusz, który każdy Mistrz Gry będzie mógł swobodnie zrealizować na swojej sesji.
W trakcie pracy nad stworzeniem Sekretu Łowcy wykorzystaliśmy m.in. informacje zawarte w udostępnionym na łamach Działu WFRP fanowskim dodatku Zagubione w przekładzie: W poszukiwaniu Dawnej Wiary.
Drogi Graczu - mamy nadzieję, że dzięki niniejszemu dodatkowi Twój łucznik zyska trochę większą swobodę wyboru stylu gry. Liczymy także, iż przedstawione zasady ułatwią Tobie - Mistrzu Gry - prowadzenie rozgrywki. Tak, jak stało się to na naszych sesjach.
Sekret Łowcy - pobierz PDF (plik 1,09 MB)