» Sesja » Przygody » Karak-Durn

Karak-Durn


wersja do druku
Redakcja: Mateusz 'Zsu-Et-Am' Kominiarczuk
Ilustracje: Paulina

Karak-Durn
Od redakcjiNiniejsza przygoda wzięła udział w VI edycji Konkursu na Scenariusz do WFRP: Wyprawa. Przed publikacją w formacie PDF została poddana korekcie, podczas której zmieniony został także układ tekstu i kolejność rozdziałów.

Przygoda nadająca się zarówno dla początkujących graczy, jak i starych wyjadaczy. Bohaterowie graczy będą mieli okazję odwiedzić tytułowe Karak-Durn, starą krasnoludzką twierdzę, która wiele lat temu uległa pod naporem zielonoskórych. Scenariusz zawiera mapy fortecy oraz historię jej ostatnich tygodni. Gracze będą mieli czas na zabawę, staną przed koniecznością dokonywania wyborów i być może popiszą się pomysłowością i walecznością.

Pobierz scenariusz - plik PDF (29 stron, 2,1 MB): Karak-Durn
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę



Czytaj również

Roszada we Mgle
Konkurs na Scenariusz do WFRP: Obietnica - Wyróżnienie
Konkurs Zbrodnia
VIII edycja konkursu na scenariusz WFRP WYNIKI

Komentarze


Xolotl
   
Ocena:
0
Lekki, przyjemny scenariusz.
13-12-2011 13:06
wysłannik
   
Ocena:
0
Nawet, nawet. Mapki są w porządku. Tylko rozbawiły mnie nieco ilustracje, pozostawiają trochę do życzenia.
13-12-2011 18:42
Albreht Meyer
   
Ocena:
+1
Chyba coś mi umknęło. Co za mapę maja odzyskać bohaterowie od krasnoludów(domyślam się że mapę Twierdzy ale nie ma o tym ani wzmianki). Co to za ważna księga której wszyscy tak poszukują?? Co w niej takiego specjalnego poza tym że jest krasnoludzka??Co z tymi zamkniętymi strażnikami?? Jaka jest ich historia?? Czemu nekromanta chciał opanować tę twierdze??

Scenariusz owszem miły i lekki, w dobrym klimacie, ale ciut zbyt dużo niedopowiedzeń jak dla mnie i chyba właśnie dlatego ta praca nie zajęła żadnego miejsca. Sprawia wrażenie... niedokończonej.
13-12-2011 20:08

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.