Trzewia zrodziły go świata
Ból i cierpienie
Aura go ludzka oplata
Smród i cuchnienie
Wrzód w ciele ziemi, przebrzydły
Rośnie pomału
Chodźcie i bądźcie pokarmem
Dla Wielociału
Ból i cierpienie
Aura go ludzka oplata
Smród i cuchnienie
Wrzód w ciele ziemi, przebrzydły
Rośnie pomału
Chodźcie i bądźcie pokarmem
Dla Wielociału
Akt I - Niewiasta w potrzebie
Akcja scenariusza ma miejsce głównie w Ostlandzie. Przed rozpoczęciem przygody Bohaterowie powinni znajdować się w jednym z większych miast. Tutaj przyjmuję, dość luźno, że jest to Altdorf. Wydarzenia rozgrywają sie po zakończeniu Burzy Chaosu. Do każdego zakątka Imperium dociera radosna wieść, że Archaon przegrał - cofnął się ze swą armią spod murów Middenheim i otworzył znów drogę na wschód.
Przygoda podzielona jest na trzy akty, ale jeśli zaistnieje taka potrzeba, można ja skrócić, szybko przechodząc do części ostatniej (lub zaczynając od niej). Z oczywistych powodów rekomendowałbym jednak rozegranie całości.
Najlepiej, gdyby Bohaterowie mieli za sobą kilka przygód, ale biorac pod uwagę moment rozpoczęcia scenariusza (tuż po inwazji Chaosu), może być o to trudno. Dlatego Bohaterom Graczy towarzyszą Bohaterowie Niezależni, których zawsze możesz użyć do pomocy, gdyby herosi mieli kłopoty. Ważne, żeby choć jeden BG potrafił czytać i pisać. Polecałbym zaprosić na sesję od trzech do pięciu grających.
Scenariusz do pobrania w formacie pdf - Hulfbad